GLS DepositService

GLS DepositService giver dine kunder mulighed for at modtage pakker, selvom de ikke er på adressen, og dermed får du færre forsendelser retur.

DepositService fungerer ved, at din kunde oplyser, hvor pakken må stilles, hvis ingen er på leveringsadressen, når omdeleren kommer forbi.

Eksempler på placeringer kan være:

  • I drivhuset
  • I garagen/carporten
  • På terrassen
  • Ved bagdøren
  • Foran hoveddøren

Det aftalte leveringssted kan variere fra levering til levering.

Bemærk at når en forsendelse leveres med DepositService, ophører GLS’ erstatningsansvar, efter omdeleren har afleveret forsendelsen på det af modtager anviste sted. GLS er ikke ansvarlig for, hvad der sker med forsendelsen, når den er afleveret på modtageradressen – hverken ved bortkomst, vejrligsskader eller lignende.

GLS DepositService understøttes for fragtprodukterne GLS Omdeling til privat og GLS Omdeling til erhverv.

DepositService tilvælges under services ved oprettelse af en pakkelabel. Herefter kan du under Trin 3 (Modtagerinformation) udfylde, hvor pakken må stilles.

 

pakkelabels leveringsinstruktion

Brug for hjælp?

Skulle du støde på udfordringer, sidder vi selvfølgelig klar til at hjælpe dig. Herunder kan du se vores kontaktmuligheder samt åbningstider.

Send os en e-mail

kundeservice@pakkelabels.dk

Ring til os

+45 70 400 407

Åbningstider

Alle hverdage 9.00-16.00