Pakkelabels ordrehåndtering

Lancering af Ordrehåndtering

Driver du webshop så har vi i en rigtig stor nyhed til dig!

Har du en webshop, så håndterer du højst sandsynligt dine ordrer direkte i dit webshopssystem, og du skifter mellem flere systemer, når du skal håndtere ordre, hæve penge, udskrive pakkelabels m.m.

Det er tidskrævende og ueffektivt.

Vi har derfor lanceret en ordrehåndteringsløsning i Pakkelabels.dk, der samler alle dine arbejdsprocesser et sted og samtidigt giver vi dig mulighed for at automatisere dem.

Med scannerfunktionen kan du med et scan:

1) Hæve penge på webordren
2) Booke fragt hos transportøren
3) Udskriv pakkelabel & følgeseddel
4) Afslutte ordren
5) Sende personlig sms/e-mail med T&T til kunden

Du kan scanne med både håndscanner, kameraet på din mobiltelefon, tablet eller med et webcam.

Du bestemmer selv hvad scannerfunktionen skal gøre, og du kan også vælge at håndtere ordrer uden brug af scanner.

Hvilke funktioner du vil benytte og hvor meget automatik der skal være, er således helt op til dig. Vi stiller alt til rådighed for dig – gratis.

Se en demovideo:

Sådan håndtere du en ordre i Pakkelabels.dk (eksempel):

https://kundecenter.pakkelabels.dk/ordrer/handtering/sadan-handterer-du-en-ordre-med-pakkelabelsdk

Find opsætningsvejledning for Ordrehåndtering her:

https://kundecenter.pakkelabels.dk/ordrer

Categories Funktioner Nyheder